Menu
« Terug naar ledenlijst

Tritel

Johan Krooshof

Website: http://www.tritel.nl/





Over Tritel

Tritel is gespecialiseerd in het bedenken, leveren en beheren van totaaloplossingen op het gebied van data- en telecommunicatie voor de zakelijke markt. Een snel groeiend en dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van hoogwaardige technologieën zoals VoIP (Voice-over-IP).

Tritel richt zich op het MKB segment met bedrijven tot 500 werkplekken. Klanten krijgen een dedicated projectmanager toegewezen zodat er met korte communicatielijnen kan worden gewerkt. Vragen kunnen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd.

Tritel heeft een eigen beveiligd datacenter van waaruit telefonie, internet en databeheer op een efficiënte en effectieve manier kunnen worden georganiseerd. Klanten kunnen met een IP-verbinding gebruik maken van dit datacenter.

Tritel is daarnaast onafhankelijk aanbieder van zakelijke mobiele telefonie. Door een nauwe samenwerking met de grote telecom providers kan Tritel grote schaalvoordelen behalen

De diensten van Tritel:
- Hosted VoIP
- Zakelijke telefoonnummers
- Sip Trunking
- Virtual Private Networks
- Business Voice
- Zakelijk Internet
- Zakelijk mobiel bellen
- Hosted Werkplek

Groot geworden door aandacht en goed advies
Voor het vierde jaar op rij heeft TRITEL een FD Gazelle Award ontvangen, de prijs voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland.  Het einde van de groei is nog lang niet in zicht.

Begonnen op een strijkplank
Tritel is gestart in 2006 op een zolderkamer. Een strijkplank fungeerde als bureau. Destijds stond VoIP in de kinderschoenen. ‘Wij waren ervan overtuigd dat het de toekomst zou
worden. Niemand kon ons vertellen hoe we het technisch moesten realiseren. Het was pionieren, maar we hebben gelijk gehad. VoIP wordt nu door iedereen omarmd. We
kunnen alle ICT-behoeften van ondernemers invullen: (mobiele) telefonie, internet, databeheer, werken in de Cloud met eigen bedrijfsapplicaties en ga zo maar door. We
zijn inmiddels acht jaar verder, hebben 40 mensen in dienst en vestigingen in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar. We bedienen meer dan 1.700 klanten, hebben ruim Hosted VoIP 10.000 gebruikers en meer dan 10.000 mobiele gebruikers.’

Persoonlijke aandacht
Jaarlijks groeit het bedrijf met zo’n 25 procent. Het succes komt mede voort uit de superieure klantenservice die TRITEL haar klanten biedt, verklaart Krooshof. ‘We
zijn groot genoeg om voor bedrijven al hun Telecom & IT diensten te verzorgen, maar
klein genoeg voor persoonlijke aandacht en goed advies. Wij zijn benaderbaar, kennen geen wachttijden aan de telefoon en bieden een scherp tarief. We realiseren ons dat we verantwoordelijk zijn voor zeer bedrijfskritische diensten. Daar maken we het verschil. Het lukt altijd om een oplossing te vinden.’

Inhaken op trends
TRITEL ziet de komende jaren veel kansen in de markt. ‘Gehoste telefonie (Hosted VoIP) is volledig omarmd. Ook de grote aanbieders leveren dit nu standaard. Er is
nauwelijks nog behoefte aan een ‘old school’ oplossing met een centrale op locatie. Door de integratie van vast met mobiel zullen over vijf tot tien jaar vaste toestellen
nog amper worden gebruikt. Straks doen we alles met onze smartphone.’

Bolduc
De Bossche vestiging is onlangs verhuisd naar het Bolduc gebouw, direct aan de A2. Het zakencomplex is recent intern volledig verbouwd, maar ook de directe omgeving zal grootschalig worden aangepast. De stijlvolle toegangsweg uit het ontwerp, tussen de twee torens door, is indertijd niet gerealiseerd. Die wordt nu alsnog aangelegd. ‘Een top locatie om onze verdere groei mogelijk te maken!’

Tritel Zuid
Utopialaan 49
5232 CD ’s-Hertogenbosch
T 073-8200700
E info@tritel.nl
I www.tritel.nl
https://www.facebook.com/tritelbv
https://twitter.com/Tritelcom





Johan Krooshof